Member details

Romanez

Romanez
Romanez (11)
Join

Sort by: -Old first- | New first

8 Jun, 16:00
Bij de ingang werden we ontvangen door een olijke wachter: "Hebben jullie een cd'tje? Ik kreeg er laatst hier nog één van Jan Smit, dus ik dacht, dat proberen we nog maar es een keertje!" Door de paleistuinen heen dwalend op weg naar de Oranjerie, liepen we langs de Paleiswinkel en klassieke beelden, geïnspireerd door de Romeinse kunst. Tussen keurig gekapte boompjes zagen we allen duidelijk een maagdelijk witte muur. "Dat is ook een klein huissie!" We ginnegapten er vrolijk op los bij het zien van wat ooit het woonhuis was van prinses Juliana en prins Bernhard, paleis Soestdijk.

We speelden in de Oranjerie voor de afdeling dermatologie. Voor Hansje een extra bijzonder optreden, omdat ze nu toch al geruime tijd de droom koestert dermatoloog te worden. Oud-Romanees Jurgen, hoewel volledig thuis in het gezelschap, was die avond gastspeler gedurende Elisabeth's afwezigheid. Terwijl er werd gedronken, gegeten en gespeecht, raakten wij meer een meer op elkaar ingespeeld om vervolgens helemaal los te gaan.

Na het optreden besloten we de paleistuinen nog even te verkennen. Dankzij het goede geheugen van mijn vriendje, was ik gewapend met een fotocamera. Vanuit de Oranjerie draaiden we de hoek om, tot plotseling: "Holy freaking mack! Dat was de zijkant!" In het avondlicht doemde daar opeens paleis Soestdijk op in volle omvang en volle glorie. Een indrukwekkend beeld, waar niet mee te spotten viel. Wat een prachtig gezicht.

Subject Started by  Replies   Last 
Isabel
0 17 Jul, 16:14
Isabel
0 8 Jun, 16:00
Isabel
0 22 May, 13:51
Isabel
0 15 May, 14:21
Isabel
0 1 May, 14:41
Isabel